torstaina, heinäkuuta 07, 2011

Terveisiä Rantasaunasta !

Hihhei, rouva oli pari päivää reissussa :)

Herra E:n veljellä on ihana asumus Turun saaristossa
ja eilen piti päästä sinne.
Suuntasin Vespan nokan kohti rantasaunaa ja 
muistin onneksi napata kameran mukaan.
 Supermageeta asua vuoden ympäri näin lähellä merta, 
kuitenkin vain 15 km päässä Turun keskustasta.
Aurinko tuli esiin pilvien takaa samalla hetkellä kun kaarsin pihaan.
JES ! Se tarkoittaa saunomista ja uimista koko päivän !
Siellä se rantasauna odotti, lämpimänä ja kutsuvana.
Olivat laittaneet sisuksen uusiksi, paneloineet ja puhkoneet seiniä.
Raikasta ja vaaleaa oli siellä mutta vanha rakas puusaunan tuoksu oli tallella.
Se on jäljittelemätön juttu !
Saunottiin "Koppelon" (lausutaan veljen vaimo) kanssa aamuyölle asti,
 uitiin piiiiitkiä matkoja pitkin rantaviivaa peilityynessä illassa.
Mikä ihana kesäyö, näitä ei malttais millään tuhlata nukkumiseen.
Ja silti piti olla ajoissa aamu-uinnilla.
Voitteko kuvitella millaista on herätä tällaisesta paikasta ja
avata ikkuna linnunlaululle.
Ihana mini-reissu, tuntui että olisin ollut pitkäänkin pois.

Kiitos hyvistä löylyistä Rantasauna ja nähdään vielä tänä kesänä :)

Huomenna suunta kohti Hankoa ja Billnäsin antiikkimessuja...

SHARE:

3 kommenttia

  1. Voi apua, mä en kestä enää näitä sun kuvia... argh. Viime viikolla kun menimme rengasreitin, kuolasin auton ikkunat huuruun ja inisin, miks mä en voi asua täällä. Ihan sama vaikka Iniössä ;) Voi miks? En tarttis kuin ihanaa rantakalliota, veneen ja pikkupläntin maata, josta sais sallaatit omiin tarpeisiin. Ja tietty kivan torpan pään päälle. Onko muka paljon vaadittu...höh.
    Hei, no worries siitä tunnustuksesta! Sit joskus, kun on aikaa tai siltä tuntuu. Tätä sun kukka-kyläily-mitä olikaan-ripulia on ollut ihana seurata. Kaik oon kattonut, vaikka kommentoinnin suhteen olen ollut laiskimus. Ja se sun palju... argh ;) Missä mun miehen veljen palju on? Ei oo näkynyt!! =D

    VastaaPoista
  2. Ihana paikka, voi miten olisi kiva, kun pääsisi tuommoiseen ihanaan paikkaan rentoutumaan ja saunomaan.
    Ja sinä niiden puutarhatonttujesi kanssa, mua aina naurattaa se sun hauska purkautuminen, ei sitä voi unohtaa..hih.hih..Oot sie hauska.:D
    Upeasti ole osannut vangita just kuvat niin, että heti teki mieli pulahtaa tuohon mereen.
    Minun tytär muutaa poikaystävänsä kanssa Turkuun opiskelujen takia, ja arvaa mitä? MINÄ olen ihan innoissani, Turku on aivan ihana kaupunki ja nyt minä aion tutustua siihen kunnolla, kun on yöpaikka ja seuraakin tiedossa.

    Helteistä viikonloppua sinulle, tonttuinesi.:D
    Ja kerron kyllä laveasti mitä ostin (jos ostin) ( tai kyllä varmaan ostan.) kirpparilta lauantaina.

    VastaaPoista
  3. Hihhei, kiitos hassut naiset ! Ihanaa kun muutkin tykkää Turust ja merest, nii määki ! Rantakalliot on kans mun juttuni, kuka niistä kaislikoista niinkään... Tänään oltiin Hangossa, siinä vasta merikaupunki, raporttia seuraa... Tervetuloa Tuija, täällä on vaikka mitä kivaa ! Heitän vinkkejä jos ilmoittelet koska oot tulossa :)

    VastaaPoista

© Pikkutalo. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig